Понеділок
20.11.2017
14:46
Форма входу
Категорії розділу
Мої файли [8]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

НЕДА НЕЖДАНА

ДРАМАТУРГІЯ

Головна » Файли » Мої файли

ІСТОРИЧНІ П’ЄСИ. HISTORIC
[ Викачати з сервера (223.5Kb) ] 04.05.2011, 16:56

І все-таки я тебе зраджу

Драматична імпровізація

Ролей - від 4 до 7 (з них жіночих - від 1 до 3)

   Постмодерна імпровізація автора на тему особистого життя Лесі Українки, яка руйнує стереотип пам’ятника і створює новий образ – живої, земної, лукавої жінки. Три земні кохання – як три перетворення духу за Ніцше, проте усім вона зраджує із найсильнішою любов’ю – невідомим... А паралельно до майже реальних сцен – сни і фантазії у супроводі напівінфернальних сил у масках Арлекіна і П’єро.

Опублікована в антології „У чеканні театру” (1998, „Смолоскип”)

П’єса ставилася в Київському камерному театрі (1996) - лауреат міжнародного фестивалю „Ріба” (Литва, 1999), в Луганському українському муз-драм театрі (1999), а також у кількох студентських постановках  (Київ, Рівне, Херсон, Львів, Калуш).

Оноре, а де  Бальзак? (у співавторстві з О.Миколайчуком)

Трагікомічна історія на дві дії

Чоловічих ролей - 2

Жіночих - 2

   Історія кохання Оноре де Бальзака та Евеліни Ганської стала легендою. Оригінальний погляд на кульмінацію цього роману на терені України крізь призму пристрастей, інтриг та суперечок і презентує ця п’єса.

Опублікована в антології „У пошуку театру” („Смолоскип”)

Поставлена в Київському театрі „Сузір’я” (1999) – перша премія на фестивалі сучасної драматургії в Києві (2000), в Київському студентському театрі.

          Химерна Мессаліна

Майже еротична трагедія на дві дії

Чоловічих ролей – 4

Жіночих – 3

На тлі імператорського Риму з його інтригами, переворотами, фатальними пристрастями і вбивствами проходить історія Мессаліни Валерії – однієї з найзагадковіших жінок в історії, яка стала імператрицею  у 16 і  була страчена у 23 за нечувану навіть для Риму розпусту. Мессаліна у п’єсі – не легковажна німфоманка, а складна трагічна героїня. Напружена інтрига і несподівана мотивація вчинків. Прагнення влади і кохання парадоксально переплітаються і руйнують долі героїв п’єси, кожен з яких – сильна особистість. Трагедія камерна, не на котурнах, близька проблематикою і сучасна формою – це стилізована гра в античність.

Опублікована в антологіях „Наша Драма” (2003) та „У пошуку театру” (2003)

П’єса поставлена в Чернівецькому муз-драм театрі ім. О.Кобилянської (2005), Білоцерківському театрі, Київському ТЮГу на Липках (2006).

Передостанній суд, або Свято мертвого листя

Посріблений мюзикл на дві дії (рос. мовою)

Чоловічих ролей – 3

Жіночих – 2

Як загинув Мандельштам? Є багато версій і жодної остаточної. У версії п’єси збожеволілий поет тікає з Соловків і збирає на особливий вечір живих і мертвих поетів – Цвєтаєву, Гумільова, Ахматову і Пастернака. Цей вечір відбувається у вигляді традиційного заняття того часу - суду, де в пошуках жертв і злочинців має місце і розслідування, і сповідь, і взаємне покаяння... У кожного – своя історія кохання і зради, своя історія смерті – в минулому чи майбутньому. Але виявляється, що в кожній загибелі єдиний винуватець – власна держава. Зрештою, суд присяжних поетів виходить на цього головного обвинуваченого, а от вирок виявляється несподіваним... 

Опублікована в журналі „Ковчег” (Росія, 2004)

Поставлена в театрі „Волхонка” (Єкатеринбург, Росія, 2003)

Повернення у ніколи, або Життя і смерть Тараса Бульби та його синів

Рок-опера за мотивами повісті М.Гоголя „Тарас Бульба”

Чоловічих ролей – 7

Жіночих – 4

 Балет-хор

Новий погляд на славнозвісний сюжет, який суттєво відрізняється від лібретто відомої опери М.Лисенка. Тарас виступає не однозначним „борцем-патріотом”, а складним трагічним героєм, який зважився приміряти на себе роль Бога, що, по суті, віддає в жертву обох синів. Та чи має право на цю роль людина? Історія Андрія і Панночки розвинута, перетворена на своєрідну версію Ромео і Джульєти, в яку зав’язаний і Остап. В рок-опері є зрима та незрима присутність і коментар матерів, які зазнали смерть дітей і вимушені гойдати порожні колиски ненароджених онуків. Важливою є також містика: герої в масках Вертепу на початку повстають реальними мешканцями пекла наприкінці. Це трагедія двох народів, приречених не на кохання, а на війну, де є дві правди і фатальний фінал... Це має бути масштабне видовище із сучасною музикою, складним вокалом і модерним танцем, але водночас – глибока містична драма.

Поставлена в Муніципальному театрі «Київ» у 2007 році.

Категорія: Мої файли | Додав: NEDA
Переглядів: 2031 | Завантажень: 302 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: