Одинадцята
заповідь, або Ніч блазнів
Мелодрамофарс на дві дії
Чоловічих
ролей - 3
Жіночих
- 2
Головна героїня - співробітниця
райвно - приїздить інспектувати
дивний заклад - школу
Блазнів, директор якої - її колишній коханець. Вона змушена провести в ній ніч,
сповнену карколомних подій, несподіваних зустрічей, жорстокого блазнювання. Ця
ніч відкриває її справжню потаємну сутність…
П’єса
опублікована в антології „У чеканні театру” (1998, „Смолоскип”)
Поставлена в Київському театрі-студії «МІСТ» (2006), студентських театрах фахових
навчальних закладів Києва, Рівного, Херсону.
Той, що відчиняє двері
Чорна комедія для театру
національної трагедії
Жіночих
ролей – 2
Дві жінки, замкнені в моргу і
тероризовані дзвінками невідомих, трактують ситуацію надто кардинально – від
потойбіччя до ядерної війни, від путчу до нападу бандитів, пристосовуючись до
всього легко і з гумором. Та найстрашнішою стає свобода...
бандитів,
пристосовуючись до всього легко і з гумором. Та найстрашнішою стає свобода...
Опублікована у журналах „Кур’єр
Кривбасу”, „Кіно-Театр” (скорочено), антології «Потойбіч паузи», польському
журналі «Діалог», журналі іноземної драматургії «Меркуріан» (США), включена до
каталогу кращих європейських п’єс 2004.
П’єса ставилася 20 разів: в театрах,
театрах-студіях, студентських театрах Києва, Одеси, Рівного, Білої Церкви,
Чернівців, Миколаєва, Рівного,
Кременчуга та інших. В Росії – в Москві на фестивалі „Любимовка” в
Ростові-на-Дону та Старій Русі. В Булорусі
– у Мінську. Брала участь у Польському
проекті „Нова Європейська драма”, поставлена в театрах Кракова, Гнєзно.
Самогубство самоти
Трагіфарс на 13 сходинок, одну паузу і одне падіння
Чоловічих
ролей – 2 або 1
Жіночих
– 2 або 1
Він
і Вона знайомляться в дивному місці – на даху та ще й уночі. Жінка хоче
зістрибнути (чи справді хоче?), а він – її зупинити (заради чого?). Крім них
тут присутній третій – (живий, труп, манекен?), а також двоє котів, які чекають
на свого третього (типу Годо?), а в очікуванні розважаються тим, що
спостерігають за людьми і коментують дійство. А дійство зазнає карколомних
поворотів – порятунок і напад, розслідування вбивства і його провокація,
сповідь і кохання, приліт НЛО і наукове відкриття... Так само калейдоскопічно міняється
й жанр: детектив, комедія, фентезі,
мелодрама. А у фіналі виявляється, що всі вони – учасники телевізійного
ріал-шоу, от тільки самогубство може відбутися й насправді...
Опублікована в антології „Страйк
ілюзій” (2004). Фрагментарно
ставилася у Львові (майстерня НЦТМ ім. Л.Курбаса «Театр у кошику») , Києві,
Кривому розі. Повністю – в Київському театрі-студії «МІСТ», Львівському
театрі-студії «Хочу».
УГОДА З АНГЕЛОМ, або ПРОРОКУВАННЯ
МИНУЛОГО
Фарс-фантасмагорія на дві дії
Чоловічих
ролей – 3
Жіночих
– 5
Герой живе
подвійним життям: підпільного артиста-клоуна і нібито страхового агента. Але
одного дня все летить шкереберть через шляхетний вчинок – допомогу жінці, на
яку напав бандит. Він втрачає роботу, дім, кохану жінку, ненароджену дитину і
опиняється на краю прірви, а точніше – мосту над річкою. Там він зустрічається
з дивною дівчиною, яка пропонує повернутися в минуле і виправити помилки. Герой
повертається і повертається, але ситуація стає дедалі кумеднішою і водночас
гіршою для нього. Навіть дівчина-ангел не в змозі допомогти герою, поки він не
розбереться з собою і своїм справжнім призначенням. І поки не зрозуміє, що від
абсурду життя людину страхують не гроші, а… сміх. Коли герой опиняється у
в’язниці, і дівчина приходить в образі адвоката, він повертається на той самий
міст і вирішує ситуацію самостійно. Все нібито закінчується «хеппі ендом»:
герой викриває шефа-злодія, стає знаменитим, мириться з дружиною, завалений
пропозиціями роботи. От тільки дівчина-ангел більше не з’явиться. Він приходить
на міст сумний, розуміючи, що любить її та навряд чи побачить…
|